when it was good

det är första advent.
snön öser ner utan för fönstret.
jag har inte julpysslat och anna är inte här.
julpysslet klarar jag mig utan men inte utan anna.
jag vill adventsfika me henne. nu mer än nånsin.
men jag börjar få julkänsla :)

idag är det söndag och jag känner mig automatisk bakis.
trots att jag inte druckit en droppe på hela helgen.
så jag njuter av den sista ledigheten i soffan,
ser på "Janne Långben, the movie" och äter mumsig frukost.
jobbet börjar 16.30 idag till 20.15.
därifrån direkt till smedyby för att mysa med sofia och "Beck".

B Ö R J A R   S A K N A   M I N   K A M E R A !


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag saknade dig också idag. Som alla dagar. <3

2010-11-29 @ 06:21:25
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0