00.01

jag tycker om kvällar.
även om det inte händer så mycket.
men jag gillar att krypa ner i soffan,
äta kvällsmat och se på det som tv:n erbjuder.

är ganska seg av 3 penicillin-tabletter stora som bajskorvar
och 4 ipren. ZYX har bedövat både min mun och hals.
så, jag ska nog sova nu.
jag är nästan helt ledig imorgon. bara två timmar på friträningen.

annars ska jag och farsan sätta upp min gigantiska tavla.
sen ska jag & sofia gå på stan för att hitta kläder till halloween.
ska bli kul att se henne igen. alldeles för sällan nu för tiden.
precis som med alla andra.


jag & sofia med sadde på min inflyttningsfest i våras.


MIN FINSKA PINNE TILL GRANNE SOM JAG SAKNAR SOM FAN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0