du måste va sjuk, sjuk, sjuk

när jag hade ont i knät var det först ingen som trodde mig.
jag kände mig gnällig och almänt jobbig.
tills jag kom till en ortoped som bekräftade min smärta.
DÅ var det helt plötligt synd om mig.

när jag blir sjuk trycker jag undan det.
för både jag och andra verkar tro att; så farligt är det inte.
jag har inte varit såhär sjuk på flera år.
men aldrig trodde jag att det krävdes en läkare och medicin.
nu vet jag. jag måste lugna ner mig.
det är mänskligt att vara sjuk.

så..
fortsätter på ipren, zyx, bafucin och halstabletter.
och så lite penicillin på det.

Kommentarer
Postat av: maria

oj jävlar vad tabletter du får knapra...

2010-10-28 @ 16:12:26
URL: http://mariakindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0