23.34

herreminjesus vad jag är trött.
det blev en lång fredag.
har nog aldrig bytt om så många gånger på en morgon.
för att sedan springa omkring på stan.
köpte linser på Partaj (detta ska bli intressant)
chillade på jobbet, 15 - 18.
middag på paus med mamma och hennes jobbkompisar.
sen skrattade vi oss fördärvade på Skandia.
"The best of Kråkan" , kråkhomen firade 10 år.

halleluljha!
han handlar på Lidl!

nuär jag hemma och ser på Scream.
funderar dock på att sova innan jag blir alldeles för rädd..
sova och tagga halloweenfest imorgon!!! :D


aldrig varit fan av att klä ut mig men galna sminkningar är kul.
här som sjöjungfru till sara's slutprojekt. (MITT HÅR!)


som varg på Let's Moves dansavslutning.


som cancerbarn på scen-mask-kostym-lektion under gymnasietiden


som gul väg till musikalen.


som.. nått.. till smyckes-modevisning med dansklassen


som tjackhora till musikalen


leopardsminkning av maria kindahl.


regnbåge och godis av maria kindahl


Kommentarer
Postat av: Jesperhelene

Great site! Lots of useful information!

2011-02-09 @ 15:06:20
URL: http://jesperhelene.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0