you're to much fun

oj. påskhelgen var en riktigt dålig uppdateringshelg.
har haft alldeles fullt upp och alldeles för kul för att blogga.

fredagen blev stressig men galet kul.
vissa folk var mer pepp än andra men vi röjde ändå.
kortspel, köksfest och longboard-åkning mitt i natten.
röjde järnet på lilla och shottade till barnmusik.

lördagen sov jag bort i hageby innan jag blev hämtad av min kära särbo.
solade och chillade innan det blev tjejkväll hos moa med bubbelbad och spel.
sov bort några timmar på mammas soffa.

idag är det söndag och jag gick upp 03.30.
hämtade maria, sara och sara 04.00 och satte fart mot ullared.
shoppat loss och haft en superbra dag.
tillochmed njutit av glass i solskenet.

mår skit nu, den dumma ac:n i bilen har gjort mig sjuk.
eller aa, typ sjuk. känner mig jättehängig.
därför ställde vi in partykvällen och alla åkte hem.
så här sitter jag nu, ska flytta mig till sängen och hoppas på sällskap.
GODNATT.

lite bilder från helgen kommer upp snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0