he just can't speech

en väldigt lång fredag.
uppvisningarna gick bra dock!
och lite dans-party däremellan.
jag fick även dansa solo till ett slagverksnummer.
lite oväntat men grymt kul.
med UV-lampor, vita handskar och oranga skor.
jag är verkligen grym.
och mina grymma elever också. Puss på er!

tillbaka till stan och hem till Sara runt 19.00 för att fixa inför utgång.
drog till Hugo och dansade loss.
kvällens bästa var när My och Lisa dök upp från ingenstans.
älskade, saknade mysis! <3 Snart flytta du hem och det är verkligen på tiden!
"Vem fan tar med sig en hund till krogen? Kan jag hänga denhär i garderoben?!"

nu måste jag sova.
klockan ringer halv 9 imorgon.
då ska ja hinna städa iordning lite och sen åka till skärblacka för genrep.
yes. jobb och åter jobb. Godnatt.


my, lisa, sara och jag lekte kurragömma på midsommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0