men åh.

väldigt konstig dag måste jag säga.
började med att Jennifer dissade mig och drog till annat jobb. STJYST! eller?
sen fick jag höra om en cykelsemester när jag ringde support om min jobbdator.
skärblacka gick av bara farten. Sista torsdagen med över-mysiga ungar.

kommer hem och kryper ner i soffan för att bara njuta av en ledig kväll i soffan.
ville bara se semifinalen i ABDC, Criminal Minds och Fråga Olle Dokumentären.
Men jag missade hela Criminal Minds för jobbgrejer dök upp.
men jag är grym och vet hur saker ska skötas! SNAP!
ledigt? vad är det? Nu kör vi, 10 x 8 lite lätt.

nu ska jag duscha och sova.
Tagga en heldag i Finspång.
ja, ni läste rätt.
heldag och finspång i en och samma mening..
jag behöver all sömn jag kan få.
har ju några timmar att ta igen också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0