even when it all goes wrong

godmorgon.
tog en dusch igår men när klockan ringde halv 8 kände jag att;
va fan, skönt sätt att starta morgonen. Så jag hoppade in duschen igen.
nu sitter jag i soffan och äter mina två ägg och glas yoghurt.
ska försöka hinna få mig några glas vatten också innan jag måste åka.
ett litet pepptalk med sandra igår har gjort mig fokuserad på vikten.
ska verkligen försöka nu. Träningen och rätt mat, då slår det väl inte fel?
kom igen, peppa mig! :O

det är torsdag idag och jag ska tllbringa dagen i skärblacka.
dansa med småttisar på Sörgårdens förskola,
5:or och 6:or på Kimstadskolan,
in till stan för att köpa lunch och hämta stereo.
tillbaka till Skärblacka för prova-på.
avslutar även denna kväll med träning, ragga/afro/dancehall!
let's do this.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0