i know you wanna sleep but it's light outside

har sista veckorna fått oroliga frågar väldigt ofta.
frågor som "hur orkar du?" eller "hur kommer du orka?"

med detta menas att jag har OCH kommer jobba väldigt mycket.
sista veckorna har jag balanserat Aditro med dansen och så kommer det fortsätta.
så, kontoret hela dagarna för att undervisa på NDC hela kvällarna.
kommer avsluta nästan varje kväll med träning av något slag.
har då fått förslaget att bara koncentrera mig på jobbet och lägga träningen åt sidan.
men det funkar inte så.

dansen är avslappning för mig.
jag må vara helt slut och känna mig nästintill död,
men det är det värt.
efter en lång dag är det skönt att ta ut dom sista krafterna på bara sig själv.
få koncentrera mig på mig och ingen annan.
då kan jag somna lugnt varje kväll.
för hur trött jag än är så vill jag föralltid dansa.



Kommentarer
Postat av: Anna

Jag är övertygad om att du fixar det! :) Varför skulle du inte?



"...and then she danced"

2011-02-02 @ 08:54:11
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0