spotta i näven, ta tjuren vid hornen

jag har väldigt mycket att göra,
det får dagarna att gå fort.
lära mig massa nytt på Aditro och kämpar med att minnas allt.
kör järnet på danslektionerna med eleverna.
men ingen träning. och det suger stenhårt.

idga gjorde det dock inget om jag ska vara helt ärlig.
för jag åkte direkt till lagerlunda för kvällsmat.
familjen svensson var också på plats och det gjorde mig glad.
blir alltid glad av att få träffa allas våran älskade svanslös :)
våfflor, minnen och youtube. skämt och res-planer.

nu ska jag sova, börjar redan 07.00 imorgon!


sara och jag på läger för många, många, måååånga år sen.


firade nyår tillsammans i Krokek 09/10, jag var långhårig & hon var brunett.


Kommentarer
Postat av: anna

Vart ska vi åka? :D Boka upp mig så är jag på!

2011-02-17 @ 08:26:31
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0