we don't celebrate sundays any more

sådär.
4 av 4 pass avklarade på Lotorp.
fått massa bra respons av både lärare och elever :)
då känns det bra att man göra sitt jobb ordentligt och riktigt bra!
men den delen av dagen är slut och jag har åkt därifrån nu.

istället sitter jag mitt i Finspång på Bergska, i deras musiksal.
inväntar bara tiden och ser hur många elever som dyker upp på "prova på"
använder tiden till att planera kurser och göra koregrafier till streetjazzen.
samtidigt trycker jag i mig massa frukt så energin inte sjunker totalt.
(inser nu att jag inte ätit iordentlig mat på hela dagen...)

kan inte låta bli att längta till träningen!


på breaklektion med Tobias "Marre" Marin på Öppet Hus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0