found yourself and run away

jag har varit superdålig på att blogga.
mest för att jag bara skriver om aditro, dansskolan och träningar.
också för att jag är galet trött om kvällarna.
pga just jobbet, dansskolan och träningar.
aa, ni fattar?

hursomhelst, äntligen är det fredag och jag är fortfarande förkyld.
skulle fikat med moa och sen åkt till hageby.
men jag kände mig inte pigg och han skulle jobba tidigt imorgon.
så jag sket i hela planering och åkte till mamma och pappa.
jag menar, blir jag inte frisk av pappas mat, mammas kramar och lite choklad..
.. då kommer jag ALDRIG att bli frisk.

just nu sitter jag med farsan och ser på Criminal Minds.
är nog inte vaken länge till, vill bara få sooova och sova länge.
må Fan ta den person som ringer och väcker mig!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0