weekendbreak

fan vad helgen ska gå snabbt.
det är liksom redan söndagkväll.

fredagkvällen myste jag med sara och moa,
skrattade så vi dog åt talking animals på youtube.
drog blondinskämt och diskuterade jobb.
blev väckt mitt inatten. åkte mot hageby.
behövde sova på soffan och fick pizza som plåster på såren.

mamma och pappa bjöd på japanskt på lördagen.
fixade mig snabbt som ögat och drog iväg till rambodal.
förfestade hos Ottosson och drog vidare mot PULS.
hade galet kul! :D det tackar jag för!

söndag och jobbet ringde i panik.
bakfull och jävlig ställde jag upp, tillbringade en timme på kontoret.
tillbaka till hageby och sov ett par timmar.
donkenmat med anna och moderndans med ellen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0