du borde dansa.

ibland undrar man hur folk tänker.
ungar alltså.. :/

och det var kaos på jobbet.
när jag äntligen var klar så får jag infon jag borde fått från början.
så, vi fick börja om.
då rasade hela telia-väggen ihop.
hela hyllan gav vika och vi sprang ut ur rummet.
nu får vi inte jobba därifrån förrns det är fixat.

igår satt jag bara hemma innan jag drog iväg.
iväg ska jag inte sova borta men iväg ska jag.
boss hämtar upp mig om några minuter och då drar vi mot dansskolan.
fredriksson övertalade mig (ganska lätt) att hänga med på Zumban.
jag kommer dö.
och somna riktigt gott.

eh.. hejdå :D


fredriksson   &   jag   dansade   grymt   mycket   i   somras!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0