and if you don't like it; fuck you

trodde aldrig att dagen skulle ta slut men jag överlevde.
och blev klar med min del av ftg 79 och det känns bra.
vad som känns mindre bra är att resten av veckan tillbringas i källaren.
men det måste göras och det är därför jag är där just nu.
pengar rullar in som det ska, det går bra nu.
och trots att det är hårt att jobba dubbelt så är det värt det.
nått att göra varje dag och behöver varenda slant just nu.
jul och nyår får det att eka i plånboken..

äntligen hemma och slängt i mig egengjort gräddpytt.
nu blir det soffan för Jersey Shore och Tila Tequila.
min favoritsysselsättning om kvällarna :D


ungefär såhär känner jag mig ikväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0