jag kan se dig men vi kommer aldrig se varann

jag missade alla filmer igår.
jag åt inga kakor och jag drack ingen cola.
jag somnade direkt efter att jag publicerade senaste inlägget.
och sov ända till 03.00 (!!!!!!)
sen blev jag taxi och vi åkte till hageby.
skulle sett Paranormal Activity 2 men han somna och jag blev rädd.
myst bort hela dagen, ätit pizza och sett på "Vem Vet Mest?"

teven - vilken flagga är dethär?
jag - ITALIEN!
D - nehä du, malin. Det är Frankrike.
jag - nää?
D - joo..
teven - "och självklart är det Frankrike"
jag - fan

några timmar på dansskolan med balett och moderndans-träning.
vickade en timme för anna med hiphop-tjejerna, ANYWAY YOU WANT ME TO!
avslutade kvällen hos mor & far med tacos.

nu; time out, wallander och kaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0