kissin' ears

jag och valpen jobbar ordentligt faktiskt.
trots att Edina vill tejpa igen munnen på mig. HAHA :D
AGI:erna är klara och jag är redan inne på att granska Philips.
imorgon ska jag luncha med Emma (den andra emma) på PAUS.

åskan idag gjorde mig livrädd så jag vill inte vara utomhus.
stannade hemma för att få undan lite disk och sådant från helgen.
hinner inte nån annan dag i veckan så det passar mig bra.
imorgon är det parkhäng med sofie om vädret tillåter och på torsdag spelar Maggio.
sen är det helt plötsligt helg igen.

efter disken och duschen ska jag fixa naglarna och dricka kaffe.
kanske en kvällsmacka också. Känner mig allt för vuxen...
hur ska jag bota detta?


Kommentarer
Postat av: Anna

Eh, kaffe är bra! :D Du väger ju upp det med zaranoff ;)

2011-07-20 @ 13:40:55
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0