regnet, det bara öser ner

fredag.
det känns nästan overkligt för jag trodde det var fredag igår.
så att jag är uppe och redo för 8 timmars jobb känns.. fel.
men men, ska dit och köra järnet sista dagen innan jag tar helg.

och helgen firas in med några fina vänner i Färgargården.
ska ringa både anna, jonna, ante och rasmus när jag slutar för att mötas upp.
förhoppningsvis lyser regnet med sin frånvaro och vi kan sitta där ostörda.
För ikväll drar utebion igång och jag pallar inte bära runt på paraplyer.
Men men, det finns inga dåliga väder - bara dåliga kläder.
Kanske får chansen att äntligen använda mina fina gummistövlar :D

AAH! idag om 4 veckor. Då jävlar, Moa! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0