all i want is to rock your soul

igår tänte jag: skönt. äntligen onsdag.
idag tänkte jag: åh. bara torsdag.
världens längsta torsdag.
och dendär jonas. så. många. samtal.

åkte med mamma direkt hem till lagerlunda.
rotade fram ett par hörlurar så nu kan jag äntligen lyssna på musik igen.
det har varit många veckor utan musik på jobbet.
kommer blir skönt att kunna försvinna in musiken när det blir gnälligt.
firade morsan med släkt och fina vänner.
pappas goda mat och blåbärslikör.

har även rotat fram högtalarna och ett universellt eluttag till cypern-resan.
skriver redan lite på en packningslista och det finns en del som måste inhandlas.
saker som shorts, bikini, solkräm och lite smink. JAG VILL ÅKA NU!


Kommentarer
Postat av: anna

åh, ni åker ju snart! gud så härligt med sol och saltvatten och drinkar!

2011-07-29 @ 09:25:28
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0