allt handlar om attityd

har varit ganska tom hela dagen.
en kom igång där runt halv två, som vanligt.
himla glad att jag har emma där som jag alltid har kul med!

drog runt en sväng på HC och hittade studentpresenter till Ellen.
vill så gäääärna lägga upp bilder för jag är så nöjd men jag vågar inte.
ifall hon skulle råka kika in här innan hon får dom, skulle inte vara så lyckat.
kan knappt förstå att hon, ungen jag har sett växa upp, äntligen får ta studenten.

tillbringade kvällen hos storebror och stina med film och mycket god mat.
Henka har alltid varit duktig på att laga och hans tonfiskgryta var galet mumsig!
skönt att gå ge honom en stor kram, jobbigt att höra hans historia.
jag vill hjälpa honom. få allt att  bli bra, eller bättre.
nu går min tankar till de tappra som är kvar i Afghanistan.
arvid, oskar, blixt och göte; ta hand om er så jävla mycket!

hemma nu och ska packa en väska för imorgon är det snabba puckar.
direkt efter jobbet hämtar mamma mig och skjutsar mig till ellens mottagning.
vet inte hur kvällen ser ut men det kommer bli jättekul :)


EMMMMMMAAAAA!


och våran fina pepp-tavla, inspirerad av Sofie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0