midsommar 110624

tackar som fan för den bästa midsommar på länge!
speciella tack och pussar till my, lisa och sara.

började kvällen i Svärtinge med välkomstdrinkar och ölspel.
redan innan mat och innan klockan hade hunnit slå 20.00 var det igång.
peter hade däckat på gården i regnet, adam hade pussats med alla tjejer
och my använde min BH som hatt.
bjöds på god mat och vidriga snapsar till grymma snapsvisor.
bilade in till stan när festen dog ut.
"CAUSE THE PARTY'S IN MY HEAD!"

hamnade istället hos Henke där festen var igång med folk man kände igen.
dans och en himla massa vin på balkongen.

drog vidare ytterligare en gång när andra festen stängdes ner.
sara, jag, jakob, patrik och nicke var lite för pigga för att åka hem.
så det blev efterfest i klingsberg med poolbad och bastu innan taxi hämtade hem mig.

tack för en grym kväll, man kände sig om 16 år igen. HAHA!
här kommer ett gäng bilder från första festen.
resten av kvällen glömdes kameran tyvärr bort.


lisa, filippa, my och den grymma utsikten.


solen ville titta fram en liten stund. Lisa, Filippa och Adam.


kalle hade koll på grillen.


my & peter.


femfem & mysis.


peter & adam


peter tog en tupplur innan maten.


sanning eller konsekvens.


gissa kyssen.


flytta citronen.


kalle med köttet.


jag & filippa försökte också flytta citronen.


flytta kortet mellan adam och lisa.


sara & lisa tappade kortet...


kurragömma i skogen.


lisa i djungeln.


sara & jag gömde oss i busken.


me and my girls under altanen.


Mmmmmm!


hanna lärde ungdomarna om säkert sex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0