star jones

dancecamp är igång och ungarna kör ordentligt.
ewe och jag kickade igång dom ordentligt igår och vi hade kul
trots att dom kastade pastasallade över hela dansskolan..
var helt slut när jag åkte därifrån att jag somnade direkt på soffan i Hageby.

drog tillbaka till dansskolan vid 18.30 för att träna ett par timmar.
Workshops med Suzi i streetjazz till Lady Gaga - Starstruck.
helt överlycklig och galet slut i kroppen när vi gick därifrån.
älskar den känslan, fyfan vad kul! :D

återvände till Hageby för lite family guy och big bang theory.
somnade så fort jag la huvudet på kudden och vaknade av en tupp som skrek.
jag hatar hans alarmklockan....
kände efter hur kroppen mådde och den mår inte bra alls.
ont i halsen, förkylning och jag ger mig fan på att feber bryter ut snart.

bajskorv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0