the scars of your love, they leave me breathless

kvällen igår slutade på efterfest i haga.
men det blev mest fyllekäk innan jag somnade som alla andra.
tog taxi hem runt 5 och somnade gott i min egen säng.

hade hoppats på att sola idag men det blåser och är molnigt så...
.. det blev inget av den saken.
så jag har bara suttit i soffan hela dagen,
ska äta frukost nu och sen packa väskan.
runt 16.00 åker jag, stina och lill-monstret till mamma i husvagnen.
bara äta gott, förhoppningsvis sola och vila.
ska bli skönt att komma dit igen :)
kommer hem på lördag igen, håll ställningarna här under tiden.

VI HÖRS! :D


senaste jag var i husvagnen, jag & jonna hälsa på förra sommaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0