känner det i ruset, det är fest i hela huset

bildbomb!
jag älskar fyllebilder.
från gårkvällens parkhäng, vandring och deli.
tack folket, tack som fan!


lite väl barbent kanske, snodde antes jacka.


anden körde all in.


anders och rasmus.


grabbarna.


ellen & jag. frukt frukt, bara frukt.


snygga ellen och jag som inte hängde med i svängarna.


ellen ville inte delta i min och antes seriösa diskussion.


partyglad tjej!


jag har så fina vänner.


titta, så himla fina!


kvällens! :D HAHA


ellen var rund under fötterna.


handstanding.


obligatoriska toalettbilder.


ellen utan Z ville vara på bild med rasmus med Z.


jag vill också vara med, såklart!


ellen och ante startade vattenkrig på Deli.


Kommentarer
Postat av: Anonym

känner NI ruset? det är fest i hela huset!

2011-06-02 @ 15:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0