upp med dina händer i luften.


sofie gjorde fina servett-vikningarna.


sandra bjöd på grillad fläskfile, potatis i ung, sallad och bröd.


sara & sofie.


fina ida.


underbar sandra.


min bästa, min sara.


kvällens bild! Sofie demonstrerar kvällens första lek.


ida in action.


pennleken, sara och ida tävlar för fullt.


jag kan ha varit sämst på den leken..


sara sätter svansen på grisen, den leken VAR JAG KUNG PÅ!


jag & sandra stoppade oss med marschmallows, även här var jag kung!

norsk kareoke. fy fan så vi skratta!

söderlund kom på fest!


ellen och jag hade några moments.


sara snodde ankans brillor på Trappan.


sara och sara, wöööw!


ankan och sara.


jag och ellen levde livet på dansgolvet.


så fina!

jag och mina partytjejer!

Kommentarer
Postat av: anonym

trevligt trevligt! kan du fråga vart har den blonda sara köpt sin tröja? :)den var fiiiin

snygg blogg! :)

2011-06-05 @ 23:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0