young N restless

det är som att han inte hör ett enda ord jag säger.
hans tankar är nånstans långt borta och jag vet inte jag tar mig dit.
det är som att allt han vill göra är att ta det sakta.
det får mig att vilja slita av mig håret.
Som om han inte ens bryr sig.

du. jag.
vi står ansikte mot ansikte men vi ser inte öga till öga.
likt eld och vatten.
du kan göra mig galen!
men jag kan inte vara arg på dig för nått..
vi är venus och mars.
vi är som olika stjärnor.
men du är harmonin till varje sång jag sjunger.
och jag skulle inte ändra nått.

jag vill alltid rädda dagen.
vill alltid höra musik.
jag är allt eller inget.
men mina känslor ändras aldrig.
varför försöker han läsa mina tankar?
han letar bråk.
för att få uppmärksamhet.
det är vad alla säger.

när jag säger ja säger han nej.
när jag håller fast släpper han bara taget.
vi är perfekt operfekta.
och jag skulle aldrig ändra nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0