behagligt

FREDAG, FREDAG, FREEEEEEDAG!!
och jag har ett par av mina nya shorts på mig.
nöjd tjej känner sig fin.

har en fullproppade dag faktiskt.
kör veckans sista timmar på Aditro och sen direkt till WorldClass.
ska gymma en timme och äntligen köpa kortet, annars får jag det aldrig gjort.
stressar hem, duschar, fixar och drar mot Trädgårn'.
Ikväll är det avskedsmiddag för storebror och dom andra som åker på måndag.
det är över ett halvår sen han berättade att han ska åka till Afghanistan,
tiden har gått alldeles för fort...

fan, måste springa! BAI!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Har du skaffat gymkort på worldclass utan att säga något skitunge!! :P

2011-05-27 @ 12:44:46
URL: http://joonnna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0