jag är en vampyr, jag suger och spyr

ännu en måndag.
dagar går så himla fort.
men veckan har börjat bra trots att jag varit trött.
men att jg var trött på jobbet var bra för då är jag pigg nu.
och det behövdes för jag har fått hela lägenheten städad.
garderoben har fått sig en omgång och vi är nu sams.
toaletten är städat och golven är dammsugade.
endast köket är kvar och det tar jag itu med strax.

skyndar mig på för pirates har redan börjat.
till den blir det popcorn och juice i soffan.
borde somna tidigt men det kommer bli svårt. eller?

btw så är P&L-biljetter med camping slutsålda.
oerhört moget.
ganska så väldigt jättebesviken om jag ska vara helt ärlig.
men nu tänker vi om.
ska även försöka få måndagen ledig så man kan hitta på nått på rikt'.
gotland? utomlands? smögen?


maria, jag & anna på krunegård/håkan/uggla-konsert i Linköping, 2008.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0