a good time

godmorgon och välkommen lördag!

vilken galet rolig kväll jag hade igår :D
började med film hos mig, fortsatte till bion där jag höll på att dö av skräck.
iväg till cromwells för att skratta åt folk och hata dom.
till harry's för att fortsätta dansa och skratta.
avslutade allting på PULS med några av Jennifers kompisar innan vi åkte hem.

och nu är jag vaken och halvt redo för en relativt fullproppad lördag.
börjar med en sväng på dansskolan för balett-lektion.
nervös tjej, faktiskt.
sen hem för att duscha och bara chilla av lediga timmar.
agera taxi till mor och far och sen äre fest igen.
denna kväll hos Andersson, kan bli nice!

hoppa alla får en bra lördag! :)


andersson fixade grabbfest hos mig förra våren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0