extra lång livslängd.

hade planerat att dansa med sara efter jazz-lektionen.
men så blev det inte. Så jag dansade själv.
tränade på kick-håll, rondékickar, tiltkickar och stretchade vänsterbenet.
hängde på sista 20 minuterna på anna's zumba-lektion.
avslutade alltihop med att träna disco med A-stars.
övade nya trix med Anna och planerade in freestyle-träning med Frida.
VÅRA TJEJER ÄR SÅ SJUUUKT GRYMMA! :D

nu är jag helt slut.
galet svettig men alldeles för trött för att ställa mig i duschen just nu.
ska se klart på Beck - Kartellen och SEN ska jag hoppa in i duschen.
måste stretcha också. mitt stackars ben!
kommer somna sjukt lätt inatt, synd bara att det är måndag imorgon...


gammal bild från träning i Eskilstuna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0