jag förändras redan.

äntligen helg.
på riktigt.
var länge sen jag längtade såhär mycket efter en händelselös helg.
har verkligen ingenting planerat och det känns super!
plus att jag är ledig på måndag också, ÄNNU BÄTTRE.

väldigt lugnt på aditro idag då halva styrkan hade valbar dag.
kom hem och dammsugit och plocka lite här hemma.
Nina kommer över ikväll och umgås.
inte setts på flera veckor nu så det är dags att ta igen förlorad tid.
och hon har ju varit i Danmark på Sensation White och jag vill höra allt! :D

i skrivande tillfälle:
nedkrupen i soffan med min nya kudde och filt jag fick i present av stina och bror.
överdrivet många ljusen i hela lägenheten för taklampan har gått sönder men det gör inget.
ljus är bland det mysigast och lugnaste som finns :)
dricker kvällens sista shake och ser på Degrassi. En serie på MTV som jag är helt fast i.
gillar början på denhär kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0