moves like jagger

förra helgen var jag, jonna, falkemar, micke och stenqvist på Snap In Bar.
spelade biljard och skrattade.
kvällens roligaste var nog när jag och micke körde rund-biljard.
sprang omkring som två dårar med varsin kö och jagade alla bollarna.
jonna skrattade så hon knappt kunde andas!

och här kommer några bilder som jag snott från min sister from another mister.


jag och min jonna. Min vän sen innan jag föddes.


jag och min snusläpp.


jag var redo för biljard.


sen var jag helt slut efter en match mot Micke.


micke och henke.


henke var svår att slå. mycket svår att slå.


älskade jonna!

Kommentarer
Postat av: maria

är det bara jag eller börjar du försvinna? :) kul att det funkar för dig :)

2011-11-11 @ 02:34:21
URL: http://mariakindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0