i have planted it here now

jag får inte nog av att säga det.
att dansa är verkligen det bästa jag vet.
nog för att jag vet att jag redan kan och är duktig.
men också för att man hela tiden kan lära sig mer.
sen att vi är en sammansvettad grupp som har galet kul ihop på träningarna,
det gör det ännu roligare! Fan tjejer, gillar er skarpt!

känner mig otroligt taggad inför showdagen!
Kom och kolla vettja!
DisneyNight, 11 december på Skandia Teatern.

och nu är min kropp verkligen heeeelt slut.
i söndags skulle jag dansat 1 timme, det blev 5.
igår skulle jag dansat 5 timmar, det blev nästan 8.
och idag 6,5 timmar.
kan behöva en vilodag. typ imorgon.
Aa, så får det bli.

Nu; Criminal Minds!


gruppen och tränare Caroline på uppvisning i Hedwigs kyrka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0