jo, jag har sett ett land och en spännande plats

brukar ha lite halv-ångest för tisdagar.
just för stressen.
men idag har det gått bra. förvånandsvärt bra.
galet mycket utbildning på aditro då jag håller på att lära mig pater-listor.
vidare till finspång med mycket engagerade elever.
gasade mot danscenter och övade in två, nästan tre helt nya danser.
kände verkligen hur jag var fokuserad samtidigt som jag var mitt vanliga, galna.
körde så hårt att jag hade sönder min del av rekvisitan. woop!

så, 12 timmar jobb avklarat.
imorgon väntar "bara" 8 och det ska bli skönt.
min lediga kväll går till att handla mer shakes och det sista till festen.
är så sjukt taggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0