i wanna be more then a friend

igår blev en såndär rolig och spontan fredag med en av mina allra bästa vänner.
sara plockade upp mig strax innan 20.00 och vi drog mot Eurobowl.
gjorde så gott vi kunde och rännorna fick sig ett par omgångar men kul hade vi!
hem för att chilla och se en film med massa hollywood-missar. "VA, PÅ KNÄ?!"
sen vidare mot Hugo för att avsluta kvällen där med lite dans och snygg DJ.
för att ha varit en nyter kväll med ovanligt lite folk ute hade jag riktigt roligt!

av nån konstig anledning bestämde jag mig för att bädda rent kl 03.00 när jag kom hem.
men det kan också var bland det bästa jag gjort på hela veckan.
så hiiimla skönt.
sen somnade jag gott till ljudet av "RENT" på tv.

idag är det lördag och jag är uppe INNAN klockan ringde.
vill njuta av min soffa och äta frukost i lugn och ro.
behöver all energi jag kan få, idag jobbar jag på dansskolan.
ett tyfft pass på två (!) timmar med mini-stars och juniorer.
hopp, snurrar, split, spagat, kickar, you name it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0