and the voice, just a fear of a child

okej.
nu börjar jag tröttna på mig själv.
jag har gått upp kl 06.30 varenda dag i över två veckor.
igår gick jag upp 05.15 och var igång hela dagen!
planerade att sova bort halva dagen men NÄ!
vaknade 07.30 och har inte kunnat somna om.
det är fan inte okej.

aja, det är bara att fortsätta för imorgon är det måndag igen och då kör vi.
har även tagit ett stort beslut för mig själv och min hälsa.
måltidsersättning, här kommer jag.
varken hinner eller orkar laga mat om kvällarna
jättelätt då att gå ut och ta en pizza men det är slut med det nu.
har handlat för en vecka och ska se om jag skulle kunna leva på det.
nu tar jag mig själv i kragen. Yes.

dags för frukost och lite mer koreograferande.
idag ska showgruppen få börja på sin uppviningsdans till "He lives in you".
ska även ha möte med chef och kollegor angående showen.
säkert leka lite med a-stars också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0