sweat baby, sweat

sådär, köket är rent och bananflugorna är borta.
dom har varit riktigt jävulska sista tiden av nån anledning.
men idag åkte alla medel fram och om dom inte flög iväg så är dom döda.
vilket som. spelar ingen roll. vart somhelst utom i min lägenhet.

moa och maria har varit här under kvällen och nu är vi laddade för fest.
lokalen är bokad, gästlistan är skriven och skickad samt evenemang på FB är gjort.
planerat pynt och dricka OCH jag har bestämt outfit.
tänker inte berätta här och nu, det får bli en överaskning.
men jag måste nog beställa den snart så man får den i tid.
ÅH VAD JAG LÄNGTAR!

sitter i soffan nu och ser på Kitchen Nightmares med Gordon Ramsey.
ska bränna ihop några skivor till imorgon då det är terminstart i Skärblacka.






bilder från förra årets halloweenfest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0