mamma, min mamma. Bästa vän.

det är med bittersöt dag idag.
vi har haft avtackning för mamma på jobbet idag.
tårar fälldes och vi skrattade högt.
rim lästes, blommor lämnades och paket öppnades.
kommer sakna att inte ha henne i närheten varje dag!
men mamma, du är bäst och förtjänar bara det bästa!
lycka till på nya jobbet! <3


min favoritbild på mig och världens bästa mamma!

men idag är det fredag och det blir en ganska lugn och skön helg.
börjar här hemma för lite chill i soffan och sedan möter jag tjejerna på Världens Bar.
lite cider och lite skitsnack. Precis som jag vill ha det!
Anna är hemma från Göteborg och det tar man vara på såklart! :D


anna & jag för två år sen på grillfest ute i Krokek.


Kommentarer
Postat av: anna

hihi, vad små vi ser ut! men söta! :) det var mysigt att träffa dig igår!

2011-09-17 @ 17:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0