more then i can say

söndagen börjar gå mot sitt slut.
efter en helt underbar jazz-lektion fylld med skratt så gick jag från dansen med leende läppar.
skulle sovit hos victor men det blev ändrade planer.
så nu är vi tillbaka hemma hos mig och ser på "Law Abiding Citizen".
kan vara världens bästa film.

har även hunnit snickra ihop min säng.
jag var alldeles för pigg imorse och råkade hoppa sönder den.
eller sönder och sönder, tre plankor släppte i sidan.
så, nyss låg vi båda två uppochner under sängen och bankade med hammare.

tar mig även denna kväll ett glas vin för att avsluta helgen.
det är jag fan värd.
det har varit en lång och jobbig helg.

imorgon är det måndag igen och det är en kort jobbvecka som väntar.
måndag till onsdag innan jag tar fem dagar långhelg.
så sjukt skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0