Mystery

Kan inte med ord beskriva hur skönt det var att bara få gå hem direkt efter jobbet igår och sedan inte behöva gå nån annanstans. Jag brukar tycka om att ha mycket planerat och fara runt i 120. Men just igår behövde jag en paus och den tog jag till vara på. Städade undan och lagade mat som åta upp framför Grey's Anatomy.

När Victor ville se actionfilm så kände jag att det var dags att sova. Lite halvsur för att jag inte fick se CM men sömn behövdes. Hade nog inte kommit upp imorse om jag suttit uppe en extra timme inatt.

Nu är jag på jobbet och sitter här till halv 5 innan jag åker upp till dansskolan för 3 timmars träning, även idag med Adam och gruppen. Tagga, tagga, tagga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0