Taking back what i've been missing.

Nu börjar jag tröttna.
Varför ska jag varannan vecka vakna upp med förkylning och ont i halsen? Och varför ska folk envisas med att öppna fönstren i danssalen när vi dansar? Än är det inte så pass varmt ute att vi kan öppna utan att riskera hälsan. Tack för den. Nu är jag snart sjuk igen. Har varken tid, lust, ork eller råd att vara sjuk igen.

Hursomhelst.. Överlevde en hel kväll, natt och morgon utan Victor i min närhet. Och ska överleva hela dagen också. Halv 9 ikväll får jag tillbaka honom. Då är jag glad igen. 💓

En liten strimma av hopp är att Nina är på jobbet idag. Det behöver jag verkligen. Nån som ger mig kraft inför kvällens tre timmar träning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0