If you can't stand the heat

Helt jävla slut. Vågar knappt tänka på hur jag kommer må efter första veckan när dans-jobbet kommer igång på riktigt. Positiva tankar! Och snart är det 27:e, då drar jag och BF igång en ny period av shakes. Nu jäääävlar. Harder, stronger, better!

Hursomhelst, efter långa 7 timmar på dansskolan så är jag så trött i kropp och huvud att endast tanken att trängas med folk på Augustifesten får mig att svimma. Lyssnar på fyrverkerierna och ser på Hell's Kitchen. Vill inte ens tänka på alla eleverna man skulle möta på marknaden och tivolit. Nej tack. Jag tycker om er men nej tack. Att inte ens kunna gå två meter utan att se en elev är inget jag har ork för just idag.

Godnatt världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0