"alla kan inte vara norska, manliga supermodeller"

Godmorgon!
Började morgonen med att halv få en hjärtattack.
Vaknade av mig själv och var pigg,
undrade varför klockan inte ringt så jag kollade på mobilen, SOM HADE LADDAT UR!
Den paniken gjorde att jag nästan ville kräkas.
Sprang runt i lägenheten som en idiot innan jag såg att klockan bara var 06.00.
Slängde mobilen på laddning och insåg då att victor inte var hemma.
Ännu en paniken med tusen scenarion i huvudet.
Dock hade han bara somnat i sin egen säng i sin egen lägenhet så inget har hänt.
 
Kände iallafall att det var bäst att vara vaken istället för att lägga mig igen.
Vill inte riskera att bli trött och seg nu när man äntligen är pigg.
Vill verkligen inte komma försent idag, för idag är det ingen vanlig dag!
 
Idag är det min SISTA dag på Aditro.
Inte bara sista dagen för året utan sista dagen någonsin.
Efter nyår står jag som anställd på mitt älskade NDC och jag längtar som en bäng!
 
16.30 kommer jag dansa ut genom dörrarna och bara komma tillbaka som timanställd.
När det behövs och när jag kan.
 
bild från min första sommar på Aditro, hade långt fint hår och spårat in på palestinasjalar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0