Årets sista dag.

Nu är den här.
31 december.
2012 års sista dag.
 
Gick upp tidigt för att hämta upp Sara och åka till hageby.
Tillsammans med resten av Norrköping shoppade vi loss på systemet.
Vandrade runt i olika affärer för att köpa det sista innan nyårsfirandet.
Passade även på att äta lunch och köpa BBF-mobilskal. haha :D
Jag köpte mitt efterlängtade kaninskal med tillhörande svans, FJORTIS! :D
 
Nu sitter jag hemma och väntar på att brun-utan-solen ska torka.
Victor ska strax åka och köpa nått litet att äta samt snus till mig.
Champangen ska läggas på kylning och sen ska jag sätta igång med mitt eget att fixa.
Måste välja klänning, frisyr och smink. det som oftas tar längre än att faktiskt fixa sig.
 
kl 18.00 möter vi upp hela gänget hos Mia och Mattias.
Fördrink, snittar och middag innan kalaset sätter igång och fortsätter hela natten.
Hoppas att ni alla får ett fint avslut på året och att 2013 ger er allt ni önskar!
Puss & Kram!
 
 
Röjigt värre på förra årets nyårsfirande i Jursla.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0