class is over

varje termin på dansskolan är 12 veckor lång.
Ibland springer veckorna förbi och ibland känns det som dom aldrig tar slut.
Sista veckorna har gått sjukt långsamt med mycket planering och saker som ska fixas.
Men nu är det söndag och vi går in i avslutningsveckan.
helt sjukt. Vart tog tiden vägen?
 
Sitter hemma och försöker planera mitt liv.
redan bränt ut skivor till SkandiaShowen och försöker nu hitta alla låtar till avslutningen i Skärblacka.
det går lite sisådär. Speciellt när jag mitt i allt får för mig att städa och sedan sätter mig vid datorn igen.
Nu får jag snällt ta mig själv i kragen och bara bestämma mig.
Städa nu, jobba och fortsätta bränna skivor ikväll.
Så enkelt får det bli. sagt och gjort.
 
Helgen har iallafall sprungit förbi och det var knappt att jag hängde med.
Fredagskvällen tillbringade hos Marrängen med färdiglagat, starkvinsglögg och skratt.
Grabbarna dök upp och efter en stund drog de vidare och jag gick hem med min karl.
 
Lördagen började i minusgrader och snöstorm med dansuppvisning i Knäppingsborg.
Bebismys hos mamma och pappa innan vi åkte ut till Tommy för att fira hans födelsedag.
Hade planerat party men efter en dansuppvisning i gårdagens väder så mådde jag fan inge bra.
Då är det alltid helt perfekt med god mat och vänner till familjen. Det fick bli så.
 
Söndag nu. Städa, jobba och chilla.
Dags att sätta igång.
 

Slänger upp en gammal bild från tävlingstiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0