DanceNight before Christmas.

Ja, idag är det dags!
Norrköpings DansCenters julavslutning på Skandia-teatern för våra show, jazz och musikalelever.
 
det betyder att jag blir borta precis hela dagen.
Har packat klart och ska snart röra mig mot Coop för att köpa nått frukost och lunch-liknande.
Om det inte finns toffsar och särkerhetsnålar där uppe hoppas jag på att några ur POWER kan hjälpa mig med detta. Vet verkligen inte hur mycket tid jag kommer ha under dagen då jag har massa träningar med elever och dylikt. En snabb och effektiv dag. Två föreställningar och bara köööööööör!
 
Kommer somna riktigt hårt ikväll och imorgon är det dags för jobb igen.
Måndag, 12 arbetsdagar kvar för att få räkna ner lite! :)
 
dagens sämst: jag missar Herkules som disneychannel visar ikväll...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0