Done and done

SÅDÄÄÄÄÄR JA!
Då var det klart.
Jag har jobbat klart för i år och har inga planer att gå tillbaka till Aditro någonsin.
Har sagt att jag kan komma in och jobba på timmar om det behövs.
Men då har jag valet att tacka ja eller nej.
Om tillfälle ges och det passar med mitt nya schema.
 
Nya schema. Det smakar bra i munnen.
Vet dock inte riktigt än när allt sätter igång så jag försöker få tag på Caroline.
Men några dagar hemma i soffan blir det nog.
Har ju faktiskt en hel del danser att göra klart, kanske lika bra att sätta igång direkt.
Detta är vad fredagen har att erbjuda.
Te, mitt block, spotify och fantasi. NU KÖR VI!
 
hejdå Aditro, hej NDC!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0