du är rätt medicin

Godmorgon!
Igår var den mest händelselösa lördagen på riktigt länge.
Jag satt i soffan och bara... satt.
Victor sov till 16.45 då hans mage gjorde ont.
 
Hämtade upp pappa på kvällskvisten och vi åkte mot Marby för att fira farbror.
Tacopaj, tårta, kaffe och högljuda, livliga diskussioner.
hihi, jag älskar min släkt! :D
 
Idag är det söndag och jag tar ytterligare en dag hemma.
Ta en lång dusch och fixa allt det där man vill göra innan nyår.
Ska också städa lite och fixa naglarna inför imorgon. GLITTER! :D
 
Imorgon är en lång dag då vi måste BÖRJA med att åka till systemet.
Hade liksom helt glömt bort detdär med att köpa alkohol innan årets största fest.
Hoppas på att resten av norrköping har handlat så man slipper köa som en bäng imorgon.
 
Nu ska jag se på Herkules och skriva på en liten nyårsresumé.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0