I WILL SURVIVE!

Det var ett JÄVLA tjat om jordens undergång igår på nätet.
Twitter, facebook och instagram svämmade över med inlägg om att vi aldrig ses mer.
att vi skulle dö medans vi sov.
att solen skulle störta och allt det där.
jag orkade knappt bry mig utan la mig och slocknade direkt.
Och jag vaknade. precis som jag räknade med.
 
Jag kan väl säga att jag är glad att det faktiskt inte var sant för det är äntligen fredag!
8 timmar jobb kvar innan vi går på julledigt!
Ikväll är det också den traditionella skinkmacka-kvällen hos mor & far.
Mys med hela familjen och äta goda, efterlängtade skinkmackor.
 
Fredag, du är efterlängtad. Välkommen!
 
Nu är det int elångt kvar tills jag återigen snor mor's dator för att ta julkort, hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0