på benen

uppe på benen ordentligt igen!
Ska faktiskt bli skönt att komma tillbaka till jobbet imorgon.
Ha nånting att göra och inte bara sitta och halvdö i soffan.
Att vara sjuk är hemsk.
Man känner sig inlåst och uttråkad.
 
Imorgon är det också början på slutet av min tid på Aditro.
7 arbetsdagar kvar där och jag börjar räkna ner.
Sen kommer jag bara jobba på älskade NDC och kunna leva på det!
Känns as-bra att bara få göra det jag vill och det jag älskar.
 
Har idag haft en lugn söndag.
Sov ut länge, såg på Harry Potter i soffan och varit på bio.
Den som inte har sett The Hobbit än MÅSTE gå och se den.
I riktigt Sagan Om Ringen-anda och jag älskar den.
Lite småkär i en av dvärgarna, igelkotten och vätten.
De snabbaste 3 timmarna jag någonsin varit med om!
 
Nu ska jag återgå till "Vem kan slå Filip & Fredrik" innan jag gör mig iordning för natten.
Som sagt, imorgon är vi igång på riktigt igen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0